BEN 10- Silah Hediyeli Oyuncaklı Ben-10 dergisi ve android oyun.


BEN 10 Kimdir... 






Sevgili arkadaşlar BEN 10 Kimdir sorusuna verilecek en güzel cevap aşağıda...

cartoon network kanalına ait bir dizi animasyon-çizgi filmdir. Özellikle 10 yaş altı çocuklar çok seviyorlar..

Resmi sitelerinde aşağıdaki gibi bir açıklama var..
10 yaşındaki Ben Tennyson, gizemli bir saati keşfettiğinde her biri olağanüstü güçlere sahip bir dizi farklı yaratığa dönüşebilme gücü kazanır. Ben, bu güçleri diğerlerine yardım etmek ve kötüleri durdurmak için kullanması gerektiğinin farkındadır. Ne kadar süper güçlere sahipte olsa Ben Tennyson’ın, 10 yaşında yaramaz bir çocuk olduğunu unutmamak gerekir.

Bu yazımızın sonunda Ben 10 çizgi film karakterimizin oyuncaklı dergisini sizler için çektik. Youtube kanalımıza abone olarak buna benzer videoları izleyebilirsinz.




Ben-10 izle Full izle hem de


BEN 10 Ultimate Alien: Xenodrome'da dönüşün, savaşın ve seviye atlayın! Ben Tennyson olarak oynayın ve o galaksideki kötülüklerle savaşırken uzaylı güçlerini ortaya çıkarın. Tek kişilik hikaye modunun keyfini çıkarın veya diğer oyunculara karşı mücadele edin!
BEN 10 Ultimate Alien: Xenodrome, Ben 10 Ultimate Alien televizyon dizisindeki favori uzaylılarınızı kontrol ettiğiniz tamamen yeni ve ücretsiz bir oyundur. Ben Tennyson karakteriyle, Aggregor ve galaksideki diğer kötü adamları durdurmak için çeşitli uzaylı formlarının yeteneklerini kullanmalısınız.
"Şimdi Kahramanlık Zamanı!" Ben'in düşmanlara karşı savaşması, tüm yeni uzaylı DNA'larını toplaması ve uzaylı güçlerini artırması gerekiyor. Şimdi Ebedi Şövalyeler'i, Sihirbaz'ı ve hatta bazı gizli Ultimate düşmanları alaşağı etme sırası sizde. Ben'in yolculuğu sizi galaksinin sınırlarına götürecek ve size tamamen yeni uzaylı formlarını keşfetme şansı tanıyacak. Kötülükle savaşmak için Ben'i kontrol edin ve onun uzaylı güçlerini artırmanın yanı sıra hayalini bile kurmadığınız gizli potansiyellerini ortaya çıkarın!
Android Oyun İndir...


Ayrıca Ben-10 oyunları için buradan giriş yapabilirsiniz.....Tıklayın lütfen




    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Magic Toy Game - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose | Published By Gooyaabi Templates